lördag 15 januari 2011

Uppdatering gällande Vintercyklisten


Allt gick som det skulle, jag gick på informationsträff med tre andra klasskompisar.
Hämtade ut den obligatoriska (fula) reflexvästarna men sen när jag skulle hämta min cykel blev det stop.
Tydligen kunde man inte byta till vinterdäck på min cykel för att däcken var för stora och fick ingen plats att rulla.
NäHä?!
Då fick jag tydligen inte vara med eftersom dom inte kunde få på vinterdäck på min cykel.

Nu någon månad efteråt så är jag glad att jag slipper vintercyklisten. ;)

Jag pölsar i snön med eller utan vintercyklisten.

1 kommentar:

Erica sa...

Tjo! Missat att du har en blogg, lägger till den på min lista :) Wow vad duktig du är med LCHF! Jag önskar jag hade karaktär nog att följa någon diet, men det bara går inte. Och just nu är det ju ingen idé heller, om inte ryktet nått Dalarna än så väntar jag barn nr 2 ;) Så nu blir jag bara större ändå, vare sig jag vill eller inte haha :P Hur är läget med dig annars?