torsdag 29 april 2010

Min nya Passion!

Min nya stora passion med ett stort P

Jag kan fatta varför alla i min textilklass på Fornby höll på att virka trasmattor hela tiden! Virka är såå kul!

Jag har stickat förrut men jag inser nu att virka är min grej!
Jag har velat kunna så länge nu men inte "vågat" pröva på.
Tack vare snälla mamma pusha hon på mig för någon månad sen att prova och lära mig virka och nu gör jag nästan inget annat!

Jag har också börjat med Amigurumis som är så stort nu i Sverige.
Min Ami-bibel är Amigurumi World: Seriously Cute Crochet av Ana Paula Rimoli. Så otroligt söta små varelser!
Det blir säkert att jag gör allihopa :D
Jag har ett päron och en ofärdig kaffekopp hemma men jag har just gjort klart Philips inflytnings-kaktus!



Visst är den söt!?! >w<
Och nu håller jag på med en björn till min mamma och
en rosa kanin till min moster!

Inga kommentarer: